Organizační informace

TERMÍN A MÍSTO KONÁNÍ: 5.–6. 4. 2024, Hotel Dlouhé Stráně, Kouty nad Desnou
Adresa: Rejhotice 72, 788 11 Loučná nad Desnou
Web:
www.hotelds.cz
GPS: 
50°05'59.37"N, 17°06'11.30"E

Registrační poplatek je nevratný a zahrnuje:

  • účast na odborném programu
  • certifikát o absolvování akce (e-verze)
  • materiály s podrobným programem akce (Journal)
  • vstup na doprovodnou expozici firem
  • občerstvení v přestávkách mezi přednáškovými bloky
  • 21% DPH

Registrace pasivních účastníků do 31. 3. 2024.


Lékaři/VŠ nelékaři

Registrace do
18. 02. 2024

1 400 Kč

Registrace do
04. 04. 2024

1 700 Kč

Registrace
na místě

2 000 Kč

Lékaři do 35 let/sestry/laboranti

Registrace do
18. 02. 2024

800 Kč

Registrace do
04. 04. 2024

1 100 Kč

Registrace
na místě

1 300 Kč

Modul: Kategorie registrací

O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum platby. Faktury na úhradu registračního poplatku budou rozesílány e-mailem zhruba měsíc před konáním akce.

Další poplatky

Doprovodný program

  • Pátek 5. 4. 2024
  • Společná večeře (raut a cimbálová muzika)
  • Cena: 900 Kč

Doprovodný program není v ceně registračního poplatku, účastníci si jej hradí dobrovolně sami. Nebude-li vstupenka objednána a zaplacena dopředu, nemůžeme garantovat možnost jejího zakoupení na místě. Doprovodný program není financován z prostředků farmaceutických společností, které jsou partnery akce.

Parkování

    Zdarma na hotelovém parkovišti a přilehlých plochách.

    Ubytování

    Hotel Dlouhé Stráně - Dolní budova (hlavní budova, místo konání) - KAPACITA OBSAZENA

    Pokoje se sprchou a toaletou, s TV.

    Ceny ubytování:

    • Dvoulůžkový pokoj typu DELUXE – 2 300 Kč
    • Jednolůžkový pokoj typu DELUXE – 1 750 Kč
    • Třílůžkový pokoj typu DELUXE – 3 300 Kč

    Ceny jsou uvedeny včetně DPH a snídaně formou bufetu. V ceně není zahrnut poplatek z pobytu.

    Parkování: V místě konání ZDARMA na hotelovém parkoviště a přilehlých plochách.

    V případě zájmu o pokoj s větší kapacitou prosím kontaktujte Ing. Zuzanu Tesařovou na emailové adrese tesarova@solen.cz.

    Hotel Dlouhé Stráně - Horní budova

    Horní budova je od hlavní budovy vzdálena asi 80 m.

    Pokoje po rekonstrukci se sprchou a toaletou.

    Ceny ubytování - pokoje po rekonstrukci se sprchou a toaletou:

    • • Dvoulůžkový pokoj typu CLASSIC – 2 200 Kč
      • Jednolůžkový pokoj typu CLASSIC – 1 700 Kč

    Ceny jsou uvedeny včetně DPH a snídaně formou bufetu. V ceně není zahrnut poplatek z pobytu.

    Parkování: V místě konání ZDARMA na hotelovém parkoviště a přilehlých plochách.

    V případě zájmu o pokoj s větší kapacitou prosím kontaktujte Ing. Zuzanu Tesařovou na e-mailové adrese tesarova@solen.cz.

    Modul: Ubytování

    Zájemce musí uvést poptávku do poznámky v on-line přihlášce, případně poslat e-mailem na adresu tesarova@solen.cz, a to nejpozději do 24. 3. 2024, kdy bude příjem objednávek ubytování uzavřen. Pokud nebude rezervace ubytování zrušena písemně, bude Vám ubytování účtováno dle platných Storno podmínek pro tuto akci níže. V případě hromadného přihlášení kontaktujte prosím paní Ing. Zuzanu Tesařovou, a to na e-mail tesarova@solen.cz.

    Po výše uvedeném datu nejsme schopni rezervaci ubytování garantovat!

    Poptávka musí obsahovat:

    • název hotelu
    • termín ubytování
    • počet nocí
    • typ pokoje
    • příjmení případné další osoby na pokoji
    • fakturační údaje, pokud se liší od fakturačních údajů registrace
    • fakturační údaje druhé osoby na pokoji

    Pokud budete mít zájem se ubytovat o den dříve, prosím, uveďte tuto skutečnost v registračním formuláři do poznámky, případně kontaktujte Ing. Zuzanu Tesařovou (tesarova@solen.cz). V případě zájmu o pokoj s větší kapacitou, prosím, kontaktujte Ing. Zuzanu Tesařovou. 
    Ubytování před termínem akce je možné pouze v hlavní budově, horní budova je otevřena pouze v termínu akce.

    Zrušení a změny ubytování

    Všechny změny týkající se rezervace ubytování nebo její případné zrušení musí být zaslány e-mailem na organizační sekretariát (kongres@solen.cz). Telefonická storna či změny nebudou akceptovány. V případě změn NEKONTAKTUJTE přímo hotel, ale obracejte se, prosím, výhradně na sekretariát akce, který veškeré změny vyřizuje.

    - Storno rezervace dříve než 61 dní před akcí je bez poplatku.
    - Storno rezervace 60 až 31 dny před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 50% z celkové ceny pobytu.
    - Storno rezervace 30 až 16 dní před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 75% z celkové ceny pobytu.
    - Při zrušení rezervace 15 dny před příjezdem bude účtován Storno poplatek ve výši 100 % z celkové ceny pobytu.
    - Nedojezd – 100 % z celkové ceny ubytování. V případě nedojezdu bude Vaše rezervace držena do 12:00 hod následujícího dne, poté bude Vaše rezervace zrušena. Informujte proto, prosím, sekretariát o případné změně Vašeho příjezdu v dostatečném časovém předstihu.
    - V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění zprostředkovatele ubytování nevrací zprostředkovatel ubytování zaplacenou cenu pobytu.

    Stravování

      Pro účastníky je zajištěno občerstvení během přestávek mezi jednotlivými přednáškovými bloky.


      Sobotní oběd není zajištěn, bude možné si oběd na vlastní náklady objednat v hotelové restauraci po skončení odborného programu. Níže také najdete tipy na další stravovací zařízení v okolí.

      Tipy na restauraci v okolí: