Organizační informace
TERMÍN A MÍSTO KONÁNÍ: 5.–6. 4. 2023, Hotel Dlouhé Stráně, Kouty nad Desnou
Adresa: Rejhotice 72, 788 11 Loučná nad Desnou
Web: www.hotelds.cz
GPS: 50°05'59.37"N, 17°06'11.30"E
Registrační poplatek je nevratný a zahrnuje:
- účast na odborném programu
- certifikát o absolvování akce (e-verze)
- materiály s podrobným programem akce
- vstup na doprovodnou expozici firem
- občerstvení v přestávkách mezi přednáškovými bloky
- 21% DPH
Další poplatky:
- Doprovodný program: cena bude doplněna
Registrace pasivních účastníků do 31. 3. 2024.

Registrace bude spuštěna v průběhu podzimu.
O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum platby. Faktury na úhradu registračního poplatku budou rozesílány e-mailem zhruba měsíc před konáním akce.
Doprovodný program
- Pátek 5. 4. 2024
- Společná večeře s hudebním podkresem
- Cena: bude doplněna
Doprovodný program není v ceně registračního poplatku, účastníci si jej hradí dobrovolně sami. Nebude-li vstupenka objednána a zaplacena dopředu, nemůžeme garantovat možnost jejího zakoupení na místě. Doprovodný program není financován z prostředků farmaceutických společností, které jsou partnery akce.
Parkování
Zdarma na hotelovém parkovišti a přilehlých plochách.
Ubytování
Zájemce musí uvést poptávku do poznámky v on-line přihlášce, případně poslat e-mailem na adresu tesarova@solen.cz, a to nejpozději do 15. 3. 2024, kdy bude příjem objednávek ubytování uzavřen. Pokud nebude rezervace ubytování zrušena písemně, bude Vám ubytování účtováno dle platných Storno podmínek pro tuto akci níže. V případě hromadného přihlášení kontaktujte prosím paní Ing. Zuzanu Tesařovou, a to na e-mail tesarova@solen.cz.
Pokud budete mít zájem se ubytovat o den dříve (4. 4. 2024), prosím, uveďte tuto skutečnost v registračním formuláři do poznámky, případně kontaktujte Ing. Zuzanu Tesařovou (tesarova@solen.cz).
Po výše uvedeném datu nejsme schopni rezervaci ubytování garantovat!
Poptávka musí obsahovat:
- název hotelu
- termín ubytování
- počet nocí
- typ pokoje
- příjmení případné další osoby na pokoji
- fakturační údaje, pokud se liší od fakturačních údajů registrace
- fakturační údaje druhé osoby na pokoji
Zrušení a změny ubytování
Všechny změny týkající se rezervace ubytování nebo její případné zrušení musí být zaslány e-mailem na organizační sekretariát (kongres@solen.cz). Telefonická storna či změny nebudou akceptovány. V případě změn NEKONTAKTUJTE přímo hotel, ale obracejte se, prosím, výhradně na sekretariát akce, který veškeré změny vyřizuje.
- Storno rezervace dříve než 61 dní před akcí je bez poplatku.
- Storno rezervace 60 až 31 dny před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 50% z celkové ceny pobytu.
- Storno rezervace 30 až 16 dní před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 75% z celkové ceny pobytu.
- Při zrušení rezervace 15 dny před příjezdem bude účtován Storno poplatek ve výši 100 % z celkové ceny pobytu.
- Nedojezd – 100 % z celkové ceny ubytování. V případě nedojezdu bude Vaše rezervace držena do 12:00 hod následujícího dne, poté bude Vaše rezervace zrušena. Informujte proto, prosím, sekretariát o případné změně Vašeho příjezdu v dostatečném časovém předstihu.
- V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění zprostředkovatele ubytování nevrací zprostředkovatel ubytování zaplacenou cenu pobytu.