FAQ
Registrace bude spuštěna v průběhu podzimu.
Fakturu za zaplacení poplatku a dalších služeb zasíláme na e-mail uvedený při registraci zhruba měsíc před konáním akce. Proč ne dříve? Registrační poplatek je nevratný, a pokud byste museli svou účast do této doby z nějakého důvodu zrušit, nic vás to nestojí.
Nemusí. O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum Vaší platby. Stačí se vždy do uvedeného termínu přihlásit, fakturu můžete zaplatit později.
Hromadné přihlášení účastníků s vámi rádi vyřešíme individuálně, a to včetně zajištění ubytování a dalších služeb. Kontaktujte prosím paní Ing. Zuzanu Tesařovou (tesarova@solen.cz; +420 777 557 417), která vám poskytne více informací.
V případě nepříznivé epidemické situace bude akce zrušena a registrační poplatek automaticky převeden na další ročník 2024.
Pokud své ČLK ID neznáte, můžete ho vyhledat ZDE. My pak zajistíme, aby vám byly zasloužené kredity připsány.
Certifikáty rozesíláme on-line nejpozději do 14 dnů po skončení akce na e-mail zadaný při přihlášení.